Home Page Slider

  • szkola2
  • szkola1
  • dzieci1
  • dzieci1a
  • dzieci1b
  • dzieci1c
  • dzieci1d
  • dzieci1e
  • klasa 1g
  • dzieci1f
  • sp42zaprasza

Dziennik elektroniczny_2019


Dziennik elektroniczny Vulcan - wejście

dziennik

Dostęp do dziennika elektronicznego Vulcan

  1. Rodzic otrzymuje dostęp do dziennika, gdy wychowawca wpisze e-mail opiekuna do programu.

  2. Przy pierwszym logowaniu należy kliknąć Załóż konto, wpisać swój email podany wychowawcy, zalogować się na pocztę, kliknąć link aktywacyjny, a następnie zalogować się do dziennika. Przy pierwszym wejściu wpisujemy swoje hasło.

  3. Hasło trzeba zmieniać co miesiąc, program będzie o tym przypominał.

  4. W przypadku zgubienia hasła na stronie logowania do dziennika elektronicznego należy rozpocząć procedurę odzyskiwania hasła (przywróć dostęp) - wykonuje to rodzic. Na podany adres e-mail przyjdzie link do zmiany hasła.

W przypadku problemów z dostępem do dziennika elektronicznego należy zgłosić to wychowawcy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Warsztaty z rodzicami cz. 4


Ozdoby Wielkanocne

Rodzice uczniów SP 42 to ludzie wszechstronnie uzdolnieni, którzy  dzielą się zainteresowaniami, pokazują jak można zrobić coś z niczego, uczą się od siebie nawzajem i wspólnie ze swoimi pociechami spędzają w szkole popołudnia, aby dzieci mogły zrobić piękne ozdoby świąteczne. Trzecie spotkanie w ramach warsztatów „Rodzice ze szkołą” znowu okazało się owocne. Dziękujemy za tak liczne przybycie, a piękne pisanki niech ozdobią świąteczne stoły.

Konferencja Kreatywność online i offline 1


„Kreatywność online i offline 1” 

Festiwal kreatywności i nowoczesnych technologii


Za nami konferencja dla nauczycieli „Kreatywność online i offline 1” zorganizowana w ramach w ramach Międzyszkolnej sieci współpracy nauczycieli stosujących TIK w nauczaniu. Można było usłyszeć ciekawe wystąpienia praktyków, m.in. dotyczące roli kreatywności w pracy nauczycieli (p. Dyrektr Barbara Stankiewicz), narzędzi cyfrowych przydatnych w pracy nauczyciele (p. dr Aneta Polewko-Klim) czy łączenia online i offline w projektach eTwinningowych (p. Katarzyna Polak); zwiedzić stoiska w dziale ‘kreatywność offline’, wygrać atrakcyjne nagrody książkowe w konkursach i obejrzeć dwie lekcje otwarte prowadzone przez naszych nauczycieli: z języka polskiego (wirtualny Escape room) oraz z matematyki (elementy kodowania i programowania).  

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie i aktywny udział w tym wydarzeniu. Szczególnie ciepło dziękujemy rodzicom i dziadkom naszych uczniów, którzy wspaniale zaangażowali się w organizację konferencji, dostarczając niezwykłych przykładów ich kreatywności i pokazując niezwykłe prace. Na wysokości zadania stanęli też nasi utalentowani uczniowie i twórczy nauczyciele, którzy zapełnili stoiska nie tylko ciekawymi pomocami dydaktycznymi, grami, kartami, pracami, ale też wspaniałym rękodziełem. Na jeden dzień szkoła zmieniła się w festiwal kreatywności i wymiany twórczych doświadczeń. Dziękujemy też wspaniałym prelegentom za podzielenie się wiedzą i praktyką oraz uczniom za obsługę, zaangażowanie i oczywiście pyszne ciasta.

Jesteśmy wdzięczni za tak liczne uczestnictwo, zainteresowanie, pozytywny odzew i wszystkie ciepłe słowa, które bardzo nas motywują do ciągłych twórczych poszukiwań. Cieszymy się, że docenili Państwo pracę włożoną w przygotowanie konferencji i zaangażowanie całej społeczności szkolnej.

Materiały z konferencji 

  1. Znaczenie kreatywności w pracy nauczyciela z punktu widzenia dyrektora szkoły
  2. Konspekt lekcji matematyki w klasie IV 
  3. Wirtualny Escape room - język polski klasa III gimnazjum
  4. Baza materiałów online do wykorzystania na lekcjach
  5. Kreatywny uczeń - wykorzystanie narzędzi sieciowych w projektach uczniowskich
  6. „Kreatywność jest wszędzie i łączy pokolenia” – online kontra offline -  wystawy prac uczniów, nauczycieli, rodziców i dziadków uczniów.


Archiwum aktualności